İADE VE DEĞİŞİM

İade etmek istediğiniz ürünleri anlaşmalı olduğumuz UPS kargo firması ile alıcı (karşı) ödemeli olarak ÜCRETSİZ gönderebilirsiniz.
İnternet üzerinden aldığınız ürünlerde herhangi bir değişiklik yapılamamaktadır. İlgili ürünün siparişini iptal edip yerine istediğiniz doğru ürünün siparişini yeniden oluşturmanız gerekmektedir.
Mağazalarımızda iade işlemi yapamamaktayız. Siparişinizi iade edip yeni sipariş oluşturmanız gerekmektedir.
Mağazalarımızda değişim işlemi yapamamaktayız. Dilerseniz anlaşmalı kargo firmalarımız ile değiştirmek istediğiniz ürünleri alıcı (karşı) ödemeli olarak herhangi bir ücret ödemeden bize gönderebilir ve ürün iadesi talep edebilirsiniz.

Hediyeli ürün kampanyalarında iade edilmek istenen ürünle birlikte verilen hediye ürünün de iade edilmesi gerekmektedir, aksi durumda iade işlemi gerçekleştirilememektedir.

İptal talebinizi, 0850 850 0 987 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak ( hafta içi 09:00 -18:00) ya da musteri.hizmetleri@yatas.com.tr' a e-posta göndererek bildirebilirsiniz. İptal şartlarına uyan siparişiniz için ürün tarafımıza ulaşması sonrası ilgili kontrolleri yapılıp onaylanmasından itibaren ortalama 3 - 5 iş günü içerisinde ücret iadeniz gerçekleşir.
Sitemizden satın aldığınız ürünlerin değişimi yapılamamaktadır. Siparişinizle birlikte gelen iade koşulları dahilinde ürünüzü iade edebilirsiniz.
Puffy ya da iş ortağı profesyonel kurulum ekiplerimiz tarafından teslimatı ya da kurulumu yapılan yatak, baza, başlık gibi ürünlerin değişimi yapılamamaktadır. İade talebiniz olması halinde ürünlerin iade koşullarına uygunluğu yetkili Satış Sonrası Hizmet ekiplerimiz (Eksper) tarafından gerçekleştirilecektir. İncelemelerin yapılarak iade işleminin onaylanması sonrasında ürünler adresinizden alınarak iade sürecine başlanacaktır.
İadesi gerçekleşen ürünlerin tutarı iade onayını takip eden ortalama 3-5 iş günü içerisinde gerçekleşecektir.

Ürünün kullanılması durumunda Mesafeli Satış Sözleşmesinde de belirtilmiş olan hijyen koşulu nedeniyle iadesi onaylanmayacaktır.
Ürününüzü teslim almadan önce mutlaka ürün paketinin hasar kontrolünü yapınız. Ürün paketinde veya üründe herhangi bir hasar bulunması durumunda kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturunuz ve ürünü teslim almayınız. Bu durumda 0850 850 0 987 numaralı telefondan Çağrı Merkezimizle iletişime geçiniz.

Kontrol etmenize rağmen göremediğiniz ve sonradan farketmiş olduğunuz hasar ya da eksik parça çıkması durumunda 0850 850 0 987 numarasından Çağrı Merkezimizi arayabilir, Canlı Destek platformundan yazarak ya da musteri.hizmetleri@yatas.com e-posta adresinden destek alabilirsiniz. Yetkililerimiz konuyu araştıracak ve size en kısa sürede destek olacaktır.
Teslimat ya da kurulum esnasında hasar gören ya da eksik ürünlerle ilgili kurulum ekibimiz SSH süreçlerimizi başlatacaktır.

Eksik ya da hasar nedeniyle herhangi bir ek ödeme yapmanıza gerek yoktur.

Garanti belgelerini imzalamadan önce ürünleri incelemenizi ve eksiksiz teslim aldığınızı teyid etmenizi rica ederiz.
Hasarlı/yanlış ürününüzün iadesi ile ilgili 'İptal-İade-Değişim' şartlarına uygun olacak şekilde iade yapmanızı rica ediyoruz.

Konuyla ilgili olarak talebinizi, 0850 850 0 987 numaralı Çağrı Merkezimizi arayarak (hafta içi 09:00 -18:00) ya da musteri.hizmetleri@yatas.com.tr 'ye e-posta göndererek bildirebilirsiniz.
Hasarlı/yanlış ürününüz tarafımıza geldikten sonra ya yenisi hazırlanarak gönderiliyor ya da gerekli onarım işlemine tabi tutularak ürününüz yeniden hazırlanıyor. Bu ürün yerine farklı bir ürün seçmeniz halinde iade işlemi yaparak yeni sipariş oluşturulması gerekecektir.

Ürün iadesi için ürün tarafımıza gelmesinin ardından 3 iş günü içinde iade işlemleri başlatılır. İade ücretinizin ekstrenize yansıma süresi 3-7 iş günüdür. Bu süre para (banka,debit) kartlarda 15 günü de bulabilmektedir.
Ürününüzü teslim aldıktan sonra iade şartlarına uygun ise 14 gün içinde iade edebilirsiniz.

Ürünün üretiminden kaynaklı bir sorunu var ise 30 gün içerisinde, ürünü ücretsiz iade edilebilirsiniz.

Cayma Hakkı:
ALICI; ürün satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde, ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (ondört) gün içerisinde hiçbir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir. Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ya aittir. Cayma hakkının kullanılması için 14 günlük süre içinde SATICI'ya bildirimde bulunulması yeterli olmakla birlikte cayma hakkının kullanıldığının ispatı ALICI’ya aittir. Kullanım talimatlarına aykırı olarak kullanılan, tüketicinin istekleri ve kişisel ihtiyaçları doğrultusunda kişiye özel olarak hazırlanan ürünlerde cayma hakkı kullanılamaz.
Cayma hakkının kullanılması halinde;
a) 3. kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.
b) İade formu,
c) İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
ALICI, cayma hakkını kullanmasından itibaren 10 günlük süre içerisinde ürünü SATICI’ya iade etmekle yükümlüdür. SATICI da cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde bedel iadesi işlemini tüketicinin satın alma yöntemine uygun olarak gerçekleştirecektir. ALICI, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili Yönetmeliklere aykırı hareket etmesi halinde SATICI’nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür.
Cayma bildiriminizin tarafımıza yöneltildiği tarihten itibaren 10 (on) gün içinde ürününüzü PUFFY’e göndermelisiniz.
İade için MNG Kargoyu arayarak ücretsiz olarak (Yataş Kurumsal Cari Hesap Kodu: 330064344) kullanabilirsiniz.
Bulunduğunuz adreste hizmet veren MNG Kargo şirketi yoksa, Müşteri Hizmetlerine 0850 850 0 987 numaradan ulaşmanız halinde ürün ücretsiz olarak tarafınızdan İADE alınacaktır.
Unutmayın! Sitemizden aldığınız yatak, yastık ve diğer ev tekstili ürünlerinin tesliminden sonra ambalaj, güvenlik bantı, mühür, paket gibi koruyucu unsurlarının açılmış olması hallerinde sağlık ve hijyen açısından İADE ALINAMAMAKTADIR.
ÖNEMLİ NOT
385 sayılı vergi usul kanunu genel tebliği uyarınca iade işlemlerinin yapılabilmesi için tarafınıza göndermiş olduğumuz faturanın bir nüshası ile koli içerisinde gönderilen iade formunu eksiksiz olarak doldurulması ve imzalandıktan sonra tarafımıza ürün ile birlikte geri gönderilmesi gerekmektedir.